marți, 3 august 2010

Rece



f/5, 1.3 sec., ISO 200, 80mm

5 comentarii:

  1. Ce e asta? Photoshop template generator? Zau ca nu vreau sa fiu rautacios, da' aste pe care le-ai pus dupa ce te-ai apucat de curs sunt mult sub alea de dinainte.
    "I never let school get in the way of my education." (Mark Twain)

    RăspundețiȘtergere
  2. I love it!!! chiar cautam un albastru pt iulie/august... pot sa o postez pe blogul meu? cu sursa cu tot, cum si obisnuiesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici nu a intervenit photoshopul in nici un fel. E totul din aparat. E "gandita" si "aranjata".
    E un pas inainte dupa parerea mea. Fotografiile facute inainte de curs sunt "nimerite", facute toate pe auto. E important ca in linii mari am invatat sa-mi setez parametrii. Bineinteles ca imi mai trebuie extrem de multa practica. Timp sa am... Si daca nu, pot oricand sa revin la auto! :))

    Cat despre postarea pe un alt blog... nu stiu ce sa zic... e complicat acum cu drepturile de autor... :))) Glumesc! Cu mare placere! Inseamna ca ti-a placut! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Auto e Dumnezeu. Reglajele sunt de finete, pentru efecte sau cazuri speciale. Dar poza asta, ce este ea?

    RăspundețiȘtergere