marți, 26 aprilie 2011

Sport

Cum in ultimul timp nu ma strabat ganduri prea optimiste, m-am gandit ca putin sport ma va ajuta la ridicarea moralului. Asadar, iata-ma ajunsa acasa de la munca, echipata pentru alergat (ma rog... fara mp3 player... nu mai functioneaza...) cu ganduri marete si speranta in suflet. Totul a durat cam... 10 minute. Maxim! Am simtit cum mi se umfla creierii de la vantul de afara, ma ia durerea de cap si picioarele ma lasa. M-am oprit elegant la un McDonald's, mi-am achizitionat o inghetata si am plecat la pas lejer spre casa... Mai incerc si maine.

8 comentarii:

  1. Mai bine faci love zilnic cate 1-2 ore si impusti 2 iepuri

    RăspundețiȘtergere
  2. 10 minute maxim ! Atat poti ?

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce te exprimi la genul "mi-am achizitionat" si nu spui simplu "mi-am luat" ? Vrei sa fi funny ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa ma iei si pe mine maine ?

    RăspundețiȘtergere
  5. ...si la mine tot 10 minute dureaza...maxim

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu zic sa stai linistita in casa sau unde vrei tu ca nu e nici o treab cu sportul asta

    RăspundețiȘtergere