miercuri, 29 februarie 2012

Parola

A trecut ceva timp de cand m-am conectat ultima data la blog... Nu prea mai am tragere de inima sa scriu. Nu stiu de ce. Poate pentru ca sunt intr-un bulvers total. Pe toate planurile...

Ce ma enerveaza cel mai tare in momentul de fata este ca nu-mi pot aminti o parola. De la un document drag, parolat cu doi ani in urma. Am incercat fel de fel de cuvinte si combinatii. Nimic! Mi-am stors creierii si amintirile. Tot nimic! Am luat o pauza, am zis ca poate incerc prea tare, sa las inconstientul sa lucreze. Nimic! M-am gandit ca poate am notat pe undeva, ceva... N-am gasit nimic. Imi venise ideea sa apelez la un IT-ist. Pana la urma cat de greu poate fi sa spargi un word? Dar asta nu rezolva decat partial problema. Nu inteleg ce anume imi blocheaza mintea de nu-mi pot aminti o amarata de parola pe care am tastat-o de zeci de ori de-a lungul unui an...

Nici nu stiu de ce insist atat de tare. Ca nu ma ajuta la nimic daca il deschid. Ma enerveaza insa ingrozitor faptul ca nu pot!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu