vineri, 30 martie 2012

Noile orizonturi...

Se intampla asa. Astazi am fost sa ma tund. Adica sa ma coafez... Asta fac fetele. Si nu credeam, dar intr-adevar chestiile mici pe care le faci pentru tine iti ridica moralul!

Apoi... "Domnul" care m-a aranjat la par... Florin... este foarte simpatic si foarte finut. Retras, dragut, diplomat, priceput... Genul destul de rar intalnit. (Partea masculina a cititorilor sa se abtina de la comentarii.)

De obicei eu nu prea ma bag in seama. Si nici el. Dar astazi, pentru ca de cateva zile sunt intr-o stare anume, l-am provocat. Bine, nu a fost prea greu. Practic doar l-am intrebat... Si uite asa, intr-o ora si jumatate, mi-a povestit in mare drumul lui pana in momentul de fata. Ce experienta diferita... Si totusi... Se poate. Se poate si altfel...
Trebuie doar sa iti doresti suficient de mult si sa ai in acelasi timp puterea de a lasa cumva lucrurile sa decurga natural.

Partea mai putin placuta a fost la sfarsit. Cand mi-a fost naspa sa-i las spaga. Adica am discutat atat despre viata si apoi sa ma duc sa-i las niste bani...'Multumesc'... Nu stiu cat de mult a 'apreciat' el gestul, dar mie mi-a fost naspa.

Ei... parfumul ploii de afara ma linisteste. E timpul pentru filmul recomandat de Leo...

5 comentarii:

  1. Leo e foarte onorat sa primeasca mentiune aici, asa sa stii

    RăspundețiȘtergere
  2. Am luat cunostinta! :)

    Acum... Sa stii ca am vazut filmul. Cu greu am reusit sa nu inchid calculatorul dupa primele 5-10 minute... De fapt, cu greu am resusit sa rezist pana la final. Nu cred ca sunt suficient de melancolica. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnul era umpic "retras, dragut, diplomat, priceput"? Parca il descrii pe Adrian Nastase. Aoleu, PSD, astea, nasol :D

    Asa meriti daca te uiti la recomandarile lui Leo.

    RăspundețiȘtergere
  4. The Artist? Noh, poate esti tu pe dispozitie prea sumbra...

    RăspundețiȘtergere
  5. Parca ziceam sa va abtineti de la comentarii... :P
    Iti povestesc mai multe si mai in cuvintele tale cand ne mai intalnim. :))

    Si The Artist nu... Imi pare rau, dar nu...

    RăspundețiȘtergere