luni, 31 decembrie 2012

Iubire!

Am primit cel mai frumos si mai sincer mesaj! Si m-a emotionat cu atat mai mult cu cat este de la o persoana alaturi de care am trait profunde descoperiri si schimbari interioare in vara acestui an. O persoana cu care nu tin legatura in mod normal, dar pe care o simt aproape tot timpul.

M-a sunat si mi-a zis asa: "Iti doresc din tot sufletul un an nou plin de iubire! Si sanatate iti doresc, dar nu ca sa muncesti, ci numai ca sa te poti bucura de iubirea din viata ta!"

Si, emotionata, deodata nu imi mai doresc sa descopar schema cu ajutorul careia sa-mi impart cat mai bine timpul, sa fac in asa fel incat sa ajung la sala de sport cel putin o data pe saptamana, sa sa...

Imi doresc simplu si frumos: sa iubesc si sa fiu iubita! din si cu tot sufletul!

Si asta va doresc si voua, celor care cititi aceste randuri si nu numai... Sa aveti parte de multa, multa iubire in noul an!

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu