sâmbătă, 4 septembrie 2010

Viata infloreste sub ochii mei

"Intotdeauna ma minunam cand vedeam la televizor, la emisiunile despre natura, imaginile date cu viteza ale unei plante care rasare si infloreste. In viata de toate zilele nu are nimeni rabdare sa stea langa un ghiveci, sa astepte sa vada cum cresc frunzele si cum se desfac bobocii; filmarile ne arata ca evolutia se petrece oricum si ca este mai impresionanta decat ne imaginam. Acum, miracolul este in fata mea. De data aceasta, pot urmari in timp real cum creste, cum imboboceste, cum isi desface petalele propria mea floare: bebelusul meu. Am vazut mii de oameni pana acum si totusi, cand imi privesc copilul, imi dau seama ca, pana la el, nu am vazut niciunul cu adevarat. Pentru ca nu am avut niciodata rabdare sa stau, sa observ si sa inteleg miracolul vietii. Dar acum, cand evolutia are loc in fata ea, "cu incetinitorul", si fiecare reusita - de la primul zambet la primul pas - da sens vietii mele, traiesc senzatia ca sunt primul martor al unei minuni, ca sunt prima fiinta care a descoperit viata. (...)"

Autor: Otilia Ghinea

Un comentariu:

  1. Asemenea miracole ne sunt la indemana si se gasesc la tot pasul. Suntem, de cele mai multe ori, prea ignoranti sa le observam.

    RăspundețiȘtergere