miercuri, 17 august 2011

Intamplare

Piata. Port. Gara. Aglomeratie. Trafic. Soare. Caldura. Aer conditionat. McDonald's. Curatenie precara. Sigur e gara aici.
Mi-e rau. Totul se invarte in jurul meu. Sunt singura. Ultima zi de vacanta. Mi-e rau de doua zile.
Intrebari. Caut raspunsuri. Andrei alearga spre mine. Rade. Bratele lui in jurul gatului meu. Buzele lui mici si dulci...
Cred ca am adormit cu capul pe masa. O mana pe bratul meu drept. Ridic privirea. Totul se invarte. Doi ochi mari si blanzi ma intreaba ceva intr-o limba straina mie. Alaturi alti doi ochi la fel de blanzi. Par balai. Ba nu, saten. Probabil ma intreaba daca ma simt bine. Le raspund intr-o limba straina lor ca nu prea... Dar o sa-mi revin. Le zambesc.
Ma ridic. Imi iau o cola. Habar n-am cum si ce s-a intamplat, dar deodata stiu. Simt. Sunt ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu