joi, 12 aprilie 2012

Bucuresti

Traficul in Bucuresti inainte de Sarbatori este minunat. Mi-a luat o ora si jumatate astazi sa ajung de la birou acasa.

Dupa o zi destul de solicitanta petrecuta in fata calculatorului si la telefon, cautand, incercand sa gasesc solutii pentru probleme aparent neplacute, dar pana la urma incitante, am petrecut o ora si jumatate tinandu-ma de volan, batatorind lungul drum spre casa. Norocul meu a fost ca am avut ceva material la indemana, pentru o lectura usoara.
M-am oprit, fara chef, din simplul simt al responsabilitatii, sa cumpar mult ravnitul ceas albastru pe care il voi inmana Iepurasului. Care, sincera sa fiu, nu stiu cand si cum a aparut in schema. Nu-mi aduc aminte in copilaria mea sa ma fi vizitat vreun iepuras de Paste. Dar na... asta e, ne adaptam.

Trezita in plina singuratate, intr-o casa prea tacuta, mi-am pregatit o cina sanatoasa, pe care am asezonat-o cu putina bere. Cartofi prajiti am pregatit. Singura i-am facut!

Imi pregatesc bagajul acum, iar maine dupa serviciu direct la Alexandria zbor. Intru in vacanta. O saptamana intreaga! Fara griji si fara responsabilitati! Fara nici un plan! Abia astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu