duminică, 28 noiembrie 2010

Panotaj stradal

Cred ca nu mai reprezinta o noutate pentru nimeni panotajul stradal idiot al celor de la Dedeman. Si ma refer aici doar la textele ce apar pe panourile impanzite de ceva vreme in tot orasul. Ma intreb ce brief au avut ei, ce plan si obiective de marketing au urmarit cu aceste tampenii, de cele mai multe ori lipsite de logica (pe alocuri chiar si de bun simt).

Adica la ce concluzie sa ajung eu, ca potential cumparator, dupa ce citesc urmatoarele: "Tu intinzi rufele, el sta pe canapea. Schimba macar canapeaua!" ?!?

Ar fi cam asa: eu ma spetesc muncind prin casa, spal hainele pe care apoi le si intind, in timp ce sotul/prietenul/concubinul/iubitul/partenerul meu, in loc sa-mi dea o mana de ajutor sa termin cat mai repede, sta tolanit pe canapea si se relaxeaza. Si atunci eu imi zic, plina de altruism: "Mai, saracutul, dar mai bine ma duc sa-i cumpar o alta canapea de la Dedeman! Poate gasesc una mai confortabila ca asta veche a noastra nu-i chiar ok pentru el, magnificul si minunatul... Sa intind rufele astea si gata, ma duc!". Ganduri de genul "misca-ti fundul ala o data de pe canapea si fa si tu ceva folositor!" nu-mi strabat mintea... Nuuu!!! Eu sunt zen si ma duc la Dedeman!

Ce-i porcaria asta?

Au vrut sa contrarieze, sa se discute cat mai mult despre ei? Asta-i scopul unei campanii publicitare? Ca incredere sa le cumpar produsele nu-mi inspira deloc! Daca sunt atat de lipsiti de continut si logica in imaginea pe care o transmit, cum sa am incredere in produsele lor?

2 comentarii:

  1. daaaa... perfect de acord cu tine... asa i-au prostit aia din agentie: facem o reclama care nu are legatura cu nimic si sa vezi cata gresie vindem

    RăspundețiȘtergere
  2. La un moment dat te poti gandi ca astfel de texte sunt chiar in defavoarea lor. Adica daca tot sta nenorocitul pe canapea, ia sa ma duc sa-i iau una naspa de la Dedeman, sa-l inglodeasca nitel, macar sa nu stea comod... Ma rog...

    RăspundețiȘtergere