duminică, 9 iunie 2013

Am clacat!

In mijlocul sesiunii si pe ultima suta de metri ai minunatului program de dezvoltare... Pe fondul muncii sustinute la serviciu, facultate si acasa... am clacat!

Privind situatia din afara, obiectiv, nu ma mira nimic. Adica faptul ca am tras de mine non stop pentru tot felul de rahaturi, mai mult sau mai putin importante, atat fizic, cat si psihic, faptul ca nu m-am alimentat corespunzator in toata aceasta perioada si nici macar nu m-am ajutat cu ceva vitamine, ca ultima solutie... Nu ma mira. De fapt, cred ca sunt un pic surprinsa de timing. Ma asteptam cumva la o cadere, dar dupa ce se termina totul. Imi luasem si concediu ca sa ma pot odihni. Da, uite ca m-a luat totusi prin surprindere...

Privind situatia dinauntru, subiectiv... Intrebarea este ce naiba fac eu acum? Cum procedez in continuare? Si ma intreb atat pe termen scurt (examenele de saptamana asta?), cat si pe termen lung...

Pana gasesc raspunsurile la intrebari, imi petrec timpul cu prietenele mele, perna si perfuzia... Nu am dormit niciodata 48 de ore aproape in continuu... Cred ca am fost putin obosita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu