luni, 28 iunie 2010

Nopti linistite

In ultima perioada imi amintesc extrem de bine ceea ce visez in timpul noptii. Nu stiu de ce, pentru ca lucrul asta se intampla foarte rar. De obicei in momentul in care ma trezesc totul se sterge din minte. Poate datorita/din cauza complexitatii sau diversitatii viselor retin acum detaliile.

Spre exemplificare... Cu doua nopti in urma am visat asa... Intai pomana bunicei mele, la care era prezenta si ea. In realitate bunica inca traieste. Apoi practicam rafting. Se intampla sa mai si plonjez de la inaltimi ametitoare, dar culmea... imi placea! Mentionez ca sporturile extreme nu sunt deloc genul meu, nu m-am gandit niciodata la rafting, nu mi-am dorit. Apoi l-am visat de Dan Diaconescu cum iesise din inchisoare si era in direct la OTV. Nu bag mana in foc, dar chestia asta e posibil sa o fi auzit in ziua respectiva la TV si s-ar putea sa-mi fi ramas cumva pe "retina". Totusi...

Noaptea trecuta am visat asa... Mai aveam un bebe, o fetita, pe care o caram peste tot si nu stiu ce treaba aveam ca incercam sa o las cu cineva, ma rugam de toti, dar nimeni nu-si gasea timp pentru ea, iar chestia asta ma enerva teribil. Apoi m-am mutat la o intrecere de motoare!!! Nu stiu daca participam, nu mai tin minte. Dupa care am trecut la o cearta cu sora-mea. S-a finalizat cu o sticla de votca aruncata pe jos si un bat de chibrit aprins peste ea. Dupa ce am stins focul in vis, in realitate am linistit piticul. Plangea... Cine stie ce visa si el...

Nopti linistite!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu