sâmbătă, 10 iulie 2010

Start!

Se intampla cateodata sa fiu atat de entuziasmata de cate un lucru incat sa am adevarate probleme cu somnul. Adorm extrem de greu, foindu-ma de pe o parte pe alta, gandindu-ma la informatiile noi primite, intrebandu-ma oare ce voi mai descoperi, facandu-mi planuri, dupa care incercand sa ma detasez de ele in ideea ca este mai bine sa iei lucrurile asa cum vin... Dupa care ma trezesc dimineata devreme, dupa o noapte plina de vise legate de subiectul in cauza. Si ma apuc de treaba propriu-zis!

Ei bine, da, am inceput cursul foto. Si imi place! Foarte mult chiar! De la prima sedinta am aflat o gramada de lucruri noi si interesante! La inceput ni s-a schitat in termeni mari ce anume vom face si ce anume vom invata. Ni s-a spus in ce va consta si examenul final si ce va trebui sa contina portofoliul nostru. Ca la scoala, avem teme dupa fiecare curs. Desi poate la prima vedere pare asa, nu-i usor deloc. Va trebui sa-mi dedic ceva timp... si pentru teorie si pentru practica. La un moment dat ma speriasem. Dar in timp am descoperit ca asta este formula magica in cazul meu: teama+entuziasm=provocarea perfecta!

Iar in cazul in care cineva se intreaba... Profu' este brunet, cu ochi albastri, numai ca mai are cativa ani peste cei 23 preconizati. Dar este dragut! Colegii sunt de varste diferite, majoritatea mai mari decat mine. O singura tipa parea mai mica. Doi dintre ei cred ca aveau in jur de 45-50 de ani... Ceea ce inseamna ca eternul cliseu "niciodata nu este prea tarziu" chiar se aplica.

Ramas bun, va spun. Imi indrept gandurile catre suportul de curs si catre tema pe care o am de realizat!

7 comentarii:

  1. Frica nu e buna. Frica te leaga, te restrictioneaza. Dar a fi tot timpul atenta la cum arata instructorul/profesorul/antrenorul, asta e bine. Semn de tinerete. :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar nu sunt atenta! Lucrurile astea vin in mod natural! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si era vorba de teama... Pentru mine exista deosebiri intre ele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Diferenta dintre teama si frica?
    Lasand la o parte orice definitie de dictionar, teama este asa... light. Si de cele mai multe ori constructiva. Mi-e teama sa fac ceva dar stiu ca daca nu fac o sa pierd ulterior timp si energie gandindu-ma cum ar fi fost daca as fi indraznit lucrul respectiv. Mai departe apare sentimentul de instisfactie si neimplinire. Asa ca mai bine 'go for it'!
    Frica pe de alta parte este... frica!!! Mi-e frica sa merg noaptea singura prin Ferentari sau in orice alta zona potential periculoasa. Mi-e frica de caini (maidanezi si turbati in general). Mi-e frica de unele cosmaruri pe care le am. Ma rog... cred ca frica este legata cumva de instinctul de autoconservare.
    Teama e ok. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Inteles. Deci teama poate si trebuie fi infranta, frica e imuabila. Pai ramane cum am stabilit. Frica nu-i buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. oricum, vad ca ai treaba nu gluma !!! teme pt acasa auzi ?!?

    RăspundețiȘtergere