joi, 19 august 2010

Cladiri










7 comentarii:

  1. daaaa... multe dintre ele sunt poze de inramat, si de evadat in ele! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. De inramat nu chiar, dar de evadat... cam! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesti HDR? Mi se pare ca natura moarta cu cladiri se preteaza la asa ceva mai mult decat alte subiecte. Aici venea manusa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat o data, la o poza de noapte si n-a iesit nimic. Probabil trebuie pe lumina. Am sa mai incerc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca sa nu mai spun ca era foarte probabil sa mi-o fur de la ceilalti daca ii puneam sa astepte sa-mi scot eu trepiedul de fiecare data. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. eh, eu as mari si inrama unele, si apoi as calatori imaginar prin ele privindu-le atarnand de perete...

    RăspundețiȘtergere
  7. Noaptea dureaza cca. o vesnicie si jumatate. Ai totusi nevoie de niste lumina.

    RăspundețiȘtergere