sâmbătă, 28 august 2010

Domeniu - publicitate

Intamplarea a facut ca ieri sa ajung intr-o agentie de publicitate. Una dintre cele mai mari. Atmosfera degajata, majoritatea tineri, imbracati lejer, relaxati, plini de viata si dedicati muncii lor. Ora de plecare batea la usa, dar cativa inca staruiau in fata calculatoarelor. Unii au ramas peste program. Fara a li se impune, fara regrete, fara injurii adresate cine stie carui sef. Din proprie initiativa. Din pasiune pentru munca lor. Din dorinta de a se apropia de perfectiune.
Imi este dor de lucrul cu agentiile de publicitate. De programe si planuri de marketing, de timing-uri, de deadline-uri, de ideile uneori banale, alteori trasnite cu care vin departamentele de creatie, de intalniri, de discutii, de analize, de alegeri, de realizarea si lansarea vreunui produs, idee, eveniment, de efortul de a te incadra in buget, intotdeauna insuficient, de imprevizibilul aparut la tot pasul, de schimbul interminabil de emailuri, de orele pe care le petreci peste program fara sa te uiti la ceas si fara sa simti cand a trecut timpul, de placerea pe care o simti dimineata cand te indrepti spre birou, de satisfactia pe care o ai atunci cand lucrurile ies bine, asa cum ai vrut. Imi este dor de domeniul asta!

2 comentarii: