joi, 18 martie 2010

Exercitiu fizic

"Mens sana in corpore sano!"
(Cunostintele mele de latina sunt extrem de limitate, dar am zis sa incep in forta!)

Ideea este ca m-am reapucat de sala. Dupa ce am incercat kick box, step, pump si yoga acum cateva luni, m-am indreptat acum spre tae-bo, aerobic si... masaj. Ma remodelez. Partea nasoala este ca am schimbat sala, iar unde m-am dus acum... nu prea mi-a placut. Adica sala e ok, antrenoarea nu mi-a lasat o impresie buna. Nici ea si nici exercitiile propuse. Pai nici nu se compara cu Razvan, fostul antrenor! Adica vreau sa zic... cu exercitiile pe care le lucram impreuna... adica pe care ni le arata el... In fine, intelegeti voi...
Bine ca mi-am facut direct abonament aici fara sa vad inainte ce si cum!

Stau si ma intreb... De ce naiba nu m-am dus tot acolo?

Daca nu descopar antrenoare mai bune aici, ma reorientez. Adica ma intorc la "fosta". Si tot efortul pentru... o minte sanatoasa!

5 comentarii:

  1. incearca sex !nu iti trebuie profesor(sper), e foarte la indemana, slabesti, esti happy(sper) si iti multumesti si partenerul...oricum nu ai curaj sa publici comentariul meu !

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))Maria ce comm primesti sa-i multumesti ptr sfaturi....
    dar este cam inutil un sfat care il stii deja:))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Psihologia inversa infantila, gen "nu ai curaj sa...", imi aminteste de un fost coleg de banca din liceu. Smecheria e sa nu faci niciodata ceea ce te provoaca sa faci. :)
    Imi place aia cu sexul la indemana, probabil o tehnica indelung practicata de respectivul...
    Vroiam sa zic ceva si de inutilitatea sfaturilor care le stii deja, da' nu mai stiu ce.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Psihologie inversa infantila... Bine ca te-ai semnat, ca altfel intram la idei. :)
    Deci... Mi-am propus sa "public" orice comentariu ce nu are continut injurios. Am considerat ca cel cu pricina se incadreaza in aceasta categorie, asa ca l-am aprobat. Daca e sa-l analizez as zice asa. Ca sa-ti poti depasi conditia trebuie sa fii deschis, asa ca indicatiile unui profesor sunt intotdeauna binevenite, indiferent cat de bun esti (in orice domeniu). Orice lucru "la indemana" devine banal, deci isi pierde farmecul. Eu tratez altfel aspectul. Slabesti, e adevarat, dar oricat de "creativ" ai fi, nu-ti poti lucra toate grupele de muschi. Se vede ca persoana in cauza este novice... intr-ale sportului. Cat despre "n-ai curaj", dincolo de psihologia inversa infantila, am considerat "aspectul" mult prea ieftin, drept pentru care l-am ignorat.

    Salutari colegului! Pe care cred ca il stiu si eu. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai ce inseamna "continut injurios"? "Sex" nu e injurios, inteleg?

    RăspundețiȘtergere