duminică, 28 martie 2010

Timp... Anotimp...

2 comentarii:

  1. Mi-am dat seama: te plictisesti groaznic si asta cred ca e si ideea acestui blog. Si eu care credeam ca doar la mine aceasta problema a ajuns acuta... Hmmm... Sa nu scriu degeaba si sa intelegi ce vreau sa spun (poti chiar sa nu dai accept la mesaj sa-l vada toti vizitatorii blogului tau, si asa destul putini, intre noi fiind vorba) azi dupa niste investigatii medicale, Dr-ul (era o doamna dar nu-mi place cum suna Dna. Dcotor) mi-a zis ca trebuie neaparat sa-mi pun ordine in ganduri si ca discutia cu un psihiatru nu ar strica. Atunci s-a aprins beculetul: intr-o discutie de 3 minute timp in care ea ma gadila cu o sonda echo am folosit de minim 5 ori cuvantul PLICTISEALA si mai grav e ca incercam sa-i explic ce simptome am... (am recunoscut ca de plictiseala am inceput sa iau si Centrum, Ca si Mg). Trist, foarte trist!
    Concluzie: nu vrei sa devenim mai prieteni si sa ne plictisim impreuna poate tu nu mai vezi stele verzi si eu nu mai am dureri toracice nespecifice? Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul meu Cristian, iti accept prietenia! Ba mai mult, iti pot recomanda un psiholog bun. Daca stau sa ma gandesc cunosc si psihiatru, dar cred ca este cam mult... chiar si pentru tine! Astept propuneri de omorat timpul impreuna (si nu pescuit, te rog... poate numai daca insisti foarte tare :)).

    RăspundețiȘtergere