miercuri, 24 martie 2010

Vreau sa am steaua mea...

Sunt norocoasa. Am atins o stea. Chiar doua. Sunt albastre. In lumina soarelui par verzi. Sunt frumoase si au intotdeauna sclipiri jucause. Privesc curioase tot ce le inconjoara. Intr-o fractiune de secunda iti dai seama daca sunt triste sau vesele. Daca au chef de joaca sau de somn. Stai si te intrebi cum de pot urmari atat de fascinate traseul unei furnici pe trunchiul unui copac. Cum de se fac intelese, desi nu vorbesc. Cum de se fac iubite, desi nu si-au propus nimic. Cum de sunt atat de fragile si totusi atat de puternice.

Sunt stelutele mele. Le sarut in fiecare seara inainte sa alunece in lumea viselor. Sunt sufletul meu. Si mai mult decat atat...

4 comentarii:

  1. ii saruti inainte de culcare?
    de andrei inteleg, dar si pe sot la fel il rasfeti?

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...ce norocosi sunt baietii tai !

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite cu textul asta m-ai convins sa fac si eu unul:)) Banuiesc ca de ochii lui andrei vorbeai... :))
    In week-end-ul asta vreau sa-l mai vad si eu.unde e?Eu sunt sambata la buc si dum la alex asa ca nu are cum sa scape.
    Noi vineri seara mergem la stand up. Va bagati?

    RăspundețiȘtergere
  4. Suntem la Bucuresti. Te asteptam oricand!

    RăspundețiȘtergere