marți, 16 martie 2010

Un cuvant

Se spune ca fiecare persoana poate fi definita printr-un cuvant. Unul singur. Care sa concentreze toate caracteristicile, calitatile, defectele, felul de a fi sau de a se manifesta ale persoanei respective.

Intr-un exercitiu de imaginatie m-am gandit care ar fi cuvantul meu. Nu l-am gasit. Nu imediat... Decat intr-o seara, cand ma intorceam singura cu masina de la Alexandria. Conduceam linistita, ascultam muzica si ma concentram asupra drumului. Si ma gandeam ca, daca vreau, pot conduce si agresiv si preventiv. Dar de cele mai multe ori aleg varianta de mijloc.

Iar aceasta optiune poate fi extrapolata in orice alt domeniu. Imi place sa incerc lucruri noi, sa descopar. Dar nu exagerez. Imi place sa ma las purtata de val, dar reactia fireasca este aceea de temperare.

Imi place sa ma pierd printre oameni, in discutii interminabile, sa interactionez. Dar in acelasi timp imi place sa ma si retrag in coltul meu, sa privesc, sa ascult.

Sunt constienta ca sunt rezultatul propriilor actiuni si decizii. Asta nu inseamna ca nu ma rog la divinitate pentru sanatate, armonie, iubire, intelepciune si putere.

Mda... Cred ca echilibru este cuvantul meu.

Al vostru?

5 comentarii:

  1. slabutz post

    plus ca inchei si cu o tema pentru acasa...comentariile noastre trebuie sa vina in mod natural

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am doua cunvinte care ma definesc: sex machine

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Maria!

    cred ca e destul de greu pentru oricine sa se gandeasca la un cuvant care sa il defineasca, mai ales ca in genereal, se evita sa se vorbeasca despre propria persoana.
    iti urez cat mai muulta inspiratie!!!

    p.s. stiai ca fac nunta anul asta?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca mai erai si Balanta, mergea la fix. :D

    Mai degraba dezechilibru. Suna mai frumos, si e si mai aproape de adevar. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc pentru critici si incurajari!

    Mentionez ca nu sunt de acord cu antonimul cuvantului meu. Chiar daca ar suna mai frumos. :)Dezechilibrul apare atunci cand te apropii foarte mult de extreme. Nu-i cazul meu. Bineinteles, termenii sunt relativi. Ceea ce pentru mine poate parea extrem, pentru altcineva poate parea cat se poate de normal.

    Si Raluca... Sa fie intr-un ceas bun! Stiam doar ca ai fost cerura in casatorie. Si ce romantic!!!...

    RăspundețiȘtergere