joi, 29 aprilie 2010

Cutie

Cat de importanta este frumusetea fizica? Cat de importanta este pentru tine, ca persoana? Cat de importanta este pentru relationarea cu cei din jur? Cat de importanta este pentru obtinerea diverselor beneficii?

Nu am inteles si nu am apreciat niciodata glumele pe seama aspectului fizic al cuiva. Mi se par de prost gust. Mai mult decat atat, imi apar ca o slabiciune interioara a celui care le face. Nu-mi plac oamenii slabi. Nu-mi plac oamenii care nu privesc dincolo de aparente. Daca la nivel psihic te poti schimba, iti poti modela sistemul de valori, te poti adapta, la nivel fizic poti retusa intr-o masura mult prea mica. Corpul este o cutie care ni s-a dat. Nu am ales-o noi.

Din pacate fizicul este cartea noastra de vizita. Ambalajul care face cunoscut produsul. O singura privire poate fi decisiva in destul de multe situatii. Curiozitatile privind continutul interior apar mult mai tarziu. Daca apar...

Intrebarea care se pune este ce faci cand neprevazutul iti schimba in mod fortat cartea de vizita?

2 comentarii:

  1. Pai depinde ce vrei sa vinzi si cui. Nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. total gresit...trupul e o "cutie" careia ii putem da ce forma vrem. Totul e sa vrem. Nu ne putem plange de forma cutiei noastre...putem doar s-o ajustam cum ne place si apoi sa ne mandrim ca ne privesc ceilalti...fie si la betie.:)

    RăspundețiȘtergere