duminică, 25 aprilie 2010

Eroare

Sambata seara… club, muzica live, atmosfera, prieteni, bautura, distractie. Singura fata intr-o gasca destul de mare de prieteni. Am mai trecut prin experienta asta, astfel incat stiu perfect ce va urma. Dupa cateva pahare de bauturi bahice ochii comesenilor aluneca spre trupurile domnisoarelor din jur. Poate sunt defecta… sau poate imi petrec prea mult timp in companie masculina… sau poate spiritul de casta ma impinge… dar in general si eu tot dupa domnisoare ma uit. Analizez, critic si ma inclin in fata frumusetii.

Aseara insa am incercat un alt fel de exercitiu. Recunosc, m-am uitat dupa baieti. Si pentru ca am observat ca unii camarazi isi impartasesc opiniile (nu numai intre ei, ci si cu mine), am zis sa procedez la fel. Spre diferanta de ei, care vin cu optiuni mii si mii, eu gasesc doar doua exponate placute vederii. Feedback-ul? Unul este prea arogant, iar unul prea tanar. Prea arogant inteleg, dar cum adica prea tanar?!!? De cand ma stiu problema s-a pus numai in sens invers. Barbatii mai in varsta erau problema. Deodata e prea tanar?!? Prea tanar pentru ce? Prea tanar in comparatie cu cine? Nu vad problema.

Indentific intriga aparuta la nivel subliminal si arunc o privire de ansamblu. Observ surprinsa media de varsta destul de ridicata. Partea cu adevarat ingrijoratoare este ca mi-a placut in clubul cu pricina…


P.S. pentru prietenii insotitori: Lasati caterinca ieftina! Oricare dintre voi a fost de mai multe ori acolo decat mine. Deci va place… experienta in general...
P.S. pentru jumatatile prietenilor insotitori: Textul de mai sus este pura fictiune. Clubul a fost o incercare noua si pentru baieti. De altfel, ei au stat toata seara pe canapea, au consumat bauturi racoritoare si si-au exprimat recunostinta pentru norocul de a ne intalni. Entuziasmul si dorinta privind plecarea lor la mare de 1 mai nu au fost mentionate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu