vineri, 2 aprilie 2010

Pace

Astazi am avut indeletniciri pasnice. Casnice adica... Am reusit sa strang tot balamucul lasat de pitic in urma, am facut risotto cu fructe de mare si am incercat sa pregatesc o prajitura. Cam asa arata:



Mda... as fi vrut eu. Este a doua oara cand incerc sa fac tiramisu si nu-mi iese. Si nu gresesc cu nimic. Cred ca pur si simplu instructiunile de pe cutie sunt o mare pacaleala. Sa vina Dr. Oetker asta la mine si sa faca prajitura dupa ce scrie acolo. Sa vedem daca reuseste. Eu pun pariu ca nu! Daca ma enervez, le fac si reclamatie!

Dar nu ma las. O sa mai incerc. Data viitoare insa ma orientez dupa o reteta traditionala.

Nici macar nu-mi place atat de mult prajitura asta. Sau dulciurile in general... Dar a devenit o chestiune personala. Trebuie sa-i dau de cap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu