marți, 13 aprilie 2010

Transa

Cu cativa ani in urma am testat pentru prima data la o masina functia de pilot automat. M-a cam speriat chestiunea. Cum adica? Eu stau de prost asa, ma tin de volan si masina merge? Oricat de stupid ar parea, m-a cam speriat. Parca nu ma puteam concentra. Am preferat sa preiau controlul si am trecut in scurt timp la metoda clasica, in trei pedale.

N-am mai incercat de atunci. Unul dintre motive ar fi acela ca masina mea nu detine aceasta optiune. Un amanunt minor…

Dar am obsevat ca pot intra pe pilot automat si in alt mod. Fara voia mea insa. Mi se intampla sa fiu total absenta de locul fizic in care ma aflu. Unde ma duc, nici eu nu stiu. Dar vad oameni vorbind cu mine fara sa am habar de ce spun, aud voci la televizor, la radio sau oriunde in jurul meu fara a fi capabila intr-a reproduce ceva din ceea ce se discuta, scriu fara a-mi da seama de sensul cuvintelor, citesc fara a intelege ceva, ma plimb si nu vad nimic. Si lista ar putea continua.

Ultima data mi s-a intamplat lucrul asta la volan. Imi dadeam seama ca nu sunt deloc constienta de ceea ce se intampla pe sosea, de masina sau de orice altceva ce implica termenii “aici si acum”. Totul se intampla din reflex... Nu-mi amintesc cum am iesit din transa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu