joi, 8 aprilie 2010

Substituent

A venit primavara! Iarna si-a retras haina groasa de pe dealuri, munti si campii, alungata fiind de razele tot mai insistente ale soarelui. Natura se trezeste la viata. Ghioceii si zambilele scot timid capul de sub pamantul umed si rece. Pomii au inflorit si pasteleaza peisajul monoton conturat de neinduratoarea iarna. Pasarile se intorc din tarile calde si brazdeaza cerul intr-un joc feeric. Etc. etc.

As mai putea perora pe marginea acestui subiect, dar nu as mai ajunge unde ma doare.

Deci... a venit primavara, s-a incalzit afara, este soare mai tot timpul. Toate bune si frumoase. Numai ca o data cu toate lucrurile astea apar si unele mai putin placute. Doua la numar in cazul meu (se pare ca ma urmareste numarul asta):
1. o data cu lumina puternica a soarelui apar durerile puternice de cap;
2. o data cu aparitia caldurii dispare pofta de mancare.

Buun... Prima problema incerc sa o tratez cu ochelari de soare, palarii si in cazuri extreme cu medicamente ce contin ca substanta activa ibuprofenul.

Celei de-a doua probleme am incercat sa-i vin de hac cu vitamine. Dar n-a tinut schema. Mai mult decat atat, pare-se ca cele doua aspecte tind sa interfereze. Astfel, se contureaza un cerc vicios. Nu mananc, ma doare capul, mi-e rau... mi-e rau, nu mananc, ma doare capul s.a.m.d.

Si atunci incerc sa sparg cercul. Nefericita incercare. Trec la partea cat se poate de practica a problemei. Ce anume sa mananc? De carne si legume la cuptor mi s-a luat, de mancare cu sosuri de asemenea, paste nu, supe nu, gratar nu... Ar mai ramane salatele. Dar din ce sa le fac? Din rosii cauciucate? Ok, mai este salata verde. Imi piere cheful de ea numai cand ma gandesc ca trebuie sa spal fiecare frunza in parte inainte sa o prepar... Plus ca mi se face foame cam la 10 minute dupa ce o consum.

Deci... De ce trebuie sa pierdem atata timp cu probleme de genul asta? De ce nu s-au inventat inca pastile pe care sa le poti lua atunci cand nu ai chef de mancat? Dar unele de la care sa nu slabesti, sa nu te ingrasi... pur si simplu sa inlocuiasca mancarea...

Pana la elucidarea problemei, raman la solutia temporara. Din cand in cand un iaurt, un morcov sau un mar. Sa vedem cand mi s-o lua si d-astea...

5 comentarii:

  1. Solutiile sunt simple: sport sau sex; sau sport si sex. Simultan sau separat, sanatos si satisfacator, sper.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bag de seama ca orice as zice, orice as face, tot la sex se reduce totul...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu as incerca o salata de prajituri!! :))) la mine functioneaza de diecare data!

    RăspundețiȘtergere
  4. suirame, vezi ca mi copiezi ideile !

    RăspundețiȘtergere
  5. Primul care si-a dat seama ca cu sexul rezolvi cam orice a fost Freud. Asa ca nu l-am copiat nici pe Dragos (nu mai mult decat l-a copiat el pe Freud), si i-am rezolvat si toate dilemele Mariei (trecute, curente si viitoare).
    Bine, cu atata sex apare intrebarea: Cum mai avem timp sa scriem prostii pe net? Da' creca pur si simplu ne sculam cu o ora mai devreme. Poate cu o ora prea devreme.

    RăspundețiȘtergere